خاطرات کاغذی

گوزن سفید

خاطرات کاغذی

ببینید | ردپای آبی

در هر قسمت از این مجموعه برنامه، سگی به نام «آبی» برای یافتن پاسخ معمای مورد نظرش سرنخ‌هایی از خود بر جای می‌گذاشت تا مجری برنامه (استیو برنز) با کمک دوستان کارتونی خود از کنار هم قرار دادن شواهد، معمای مورد نظر را کشف رمز کند البته در این مسیر بینندگان خردسال برنامه هم به او کمک می‌کردند (هرچند فقط صدای‌شان شنیده می‌شد و تصویری از بچه‌ها نداشتیم). نشانه سرنخ‌های آبی هم ردپایش بود که معمولا در جای‌جای خانه استیو دیده می‌شد و این بهانه‌ای می‌شد تا سراسر خانه محل ماجراجویی مجری و بچه‌ها شود. به این ترتیب بچه‌ها هم همراه با مجری فکر می‌کردند و در نهایت به کمک استیو یاد می‌گرفتند چگونه نتیجه‌گیری کنند.
کد خبر: ۱۴۵۳۸۴۶
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 10

صرف‌نظر از آموزش، توجه به مسائل علت و معلولی و شیوه درست فکر کردن، یادداشت‌برداری لحظه‌به‌لحظه مجری از درک و دریافت بچه‌ها و شخصیت‌های کارتونی، ذهن بچه‌ها را برای رسیدن به جواب درست قاعده‌مند می‌کرد. در آخر هم استیو روی صندلی نتیجه‌گیری می‌نشست و از کنار هم قرار دادن یافته‌ها پاسخ درست را اعلام می‌کرد.
ردپای آبی (Blue’s Clues) محصول ۲۰۰۲–۱۹۹۶ آمریکا بود. سری جدید این برنامه طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام «جاش» با اجرای «دنووان پتن» ساخته شد. «تریسی پیج جانسون»، «تاد کسلر» و «آنجلا سانتومرو» نیز سازندگان این برنامه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها